Giriş yapılıyor, lütfen bekleyin...
  Sıkça Sorulan Sorular
  •   Sıkça Sorulan Sorular ?
    • En çok sorulan soruları sizin için aşağıda özetledik. Aradığınız cevabı bulamadıysanız iletişim formunu kullanarak bizimle irtibata geçebilirsiniz.
  •   Kayıt, Giriş ve Üyelik
    • Funclub’a neden üye olmalıyım?
      Funclub’a üye olduğunuzda sevdiğiniz sanatçıların özel tasarım lisanslı ürünlerine sahip olabilir, katılmak istediğiniz etkinliklerin biletlerini herkesten önce satın alabilir, alışveriş yaptıkça puan kazanabilir ve sevdiğiniz sanatçılarla tanışma fırsatı yakalayabilirsiniz. Funclub sizi çok ayrıcalıklı bir dünyaya davet ediyor!
    • Funclub’a üye olmak için ne yapmalıyım?
      Üye olmak için ana sayfadaki Üye Ol butonunu tıklayıp ekran yönlendirmelerini takip ederek gerekli bilgilerinizi doldurmanız yeterlidir.
    • E-posta adresi ve cep telefonu doğrulaması neden yapılır?
      Üyelerimizi Funclub ile ilgili tüm yeniliklerden haberdar edebilmeyi arzuluyoruz. Ayrıca Funclub kampanyaları çerçevesinde kazananlar ile irtibata geçmek istediğimiz zamanlarda da üyelerimizin doğrulanmış cep telefonu numaralarına ya da e-posta adreslerine ihtiyacımız olmaktadır. E-posta adresinizi ve cep telefonunuzu doğrulayarak sürprizlerimizi kaçırmadan tum Funclub avantajlarından faydalanabilirsiniz.
    • E-posta adresi ve cep telefonu doğrulaması nasıl yapılır?
      E-posta adresinizi doğrulamak için: Funclub hesabınıza giriş yapıp, Hesabım menüsünde profil fotoğrafınızın yanında göreceğiniz 'E-posta doğrula' linkini tıklayın. E-posta adresinize gönderilen doğrulama kodunu ekrandaki ilgili alana girerek kayıtlı e-posta adresinizi doğrulayabilirsiniz (mesajın ulaşmaması durumunda junk/gereksiz e-posta klasörünüzü kontrol etmenizi rica ederiz).
      Cep telefonunuzu doğrulamak için: Funclub hesabınıza giriş yapıp Hesabım menüsünde bulacağınız 'Mobil numarası doğrula' linkini tıklayın. Kayıtlı cep telefonunuza bir onay kodu gönderilecektir. Gönderilen doğrulama kodunu web sitemizde yönlendirileceğiniz alana girerek doğrulama işleminizi tamamlayabilirsiniz.
    • E-posta adresimi/cep telefonumu doğrularken sorun yaşadım, ne yapabilirim?
      Doğrulama kodunu girerken tarafınıza gönderilmiş olan en son kodu girmeniz gerekmektedir. Ayrıca büyük harf-küçük harf kullanımını da dikkate almanızı rica ederiz. Doğrulama kodunun tarafınıza ulaşmamış olması durumunda web sitemizin ilgili alanından kodun yeniden gönderilmesini isteyebilirsiniz. Daha fazla yardıma ihtiyacınız olması durumunda 0850 222 54 83 (0850 222 LIVE) numaralı Funclub Çağrı Merkezinden destek alabilirsiniz.
    • Funclub’a üye olmak ücretli mi?
      Standart Funclub üyeliğimiz ücretsizdir.
    • Kayıt olurken Üyelik Sözleşmesini neden kabul etmek zorundayım?
      Üyelik Sözleşmesinde Funclub'ın size sunduğu hizmetleri ve sitemizin kullanım şartlarını açıklıyoruz. Bu şartlar tüm Funclub üyelerimiz için geçerlidir. Üyelik Sözleşmesini kabul ederek tüm kullanım ve üyelik şartlarını okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi beyan ediyorsunuz.
    • T.C. Kimlik Numaram yok/yabancı uyrukluyum. Yine de Funclub’a üye olabilir miyim?
      Evet. Üye olmak için T.C. Kimlik Numarası girişi yapmanız zorunlu değildir. Bununla birlikte alışveriş yapmak için T.C. Kimlik Numarası girişi yapmanız gerekecektir.
    • Funclub üyesi olarak özel promosyonlardan öncelikli haberdar edilir miyim?
      Evet, Funclub üyesi olarak özel fırsatlar ve promosyonlar hakkında ilk siz haberdar edilirsiniz. Funclub dünyasının tüm yeniliklerini sıcağı sıcağına takip edebilmek için bildirim ayarlarınızı bu yönde yaptığınızı kontrol edip, ayrıca Facebook, Twitter ve Instagram hesaplarımızı da takip etmenizi tavsiye ederiz.
    • Hesabıma giriş yapamıyorum.
      Funclub’a giriş yaparken büyük ve küçük harf kullanımına dikkat etmenizi rica ederiz. Bu hem e-posta adresiniz için, hem şifreniz için geçerlidir. Şifrenizi ya da kullanıcı bilgilerinizi unuttuysanız 'Şifremi Unuttum' linkini tıklayarak geçici şifrenizin e-posta yoluyla tarafınıza gönderilmesini talep edebilirsiniz.
    • Facebook hesabımı Funclub hesabımdan nasıl ayırabilirim?
      Facebook hesabınıza giriş yapıp Ayarlar menüsünü tıklayın. Ayarlar menüsünde Uygulamalar'ı tıklayıp 'Facebook ile giriş yapılanlar' bölümünde göreceğiniz Funclub ikonunu kaldırarak Facebook hesabınıza vermiş olduğunuz erişimi iptal edebilirsiniz.
  •   Ödeme ve Puan Kullanımı
    • Funclub’da ne şekilde ödeme yapabilirim?
      Funclub'da 3D Secure ile güvenli bir şekilde kredi kartınızla ödeme yapabilirsiniz. Aynı zamanda kredi kartınızla veya havale/EFT yoluyla Funclub hesabınıza para yükleyebilirsiniz. Sitemizde yaptığınız tüm ödeme işlemleri için bilgilerinizin korunmasını sağlayan standart güvenlik protokolleri kullanılır.
    • Funclub hesabıma kredi kartımla para yüklediğimde bu tutar kartımdan ne zaman çekilir?
      Kredi kartı bilgilerinizi sisteme girip ödeme sayfasındaki bilgileri 'Ödeme yap' butonunu tıklayarak onayladığınız anda girdiğiniz tutar kredi kartınızdan tahsil edilir.
    • Kredi kartım 3D Secure ile ödeme yapmaya açık değil, yine de kullanabilir miyim?
      Müşterilerimizin güvenliği için sitemizde sadece 3D Secure onyalı kredi kartları kullanılabilmektedir.
    • İnternet üzerinden kredi kartıyla ödeme yapmak güvenli midir?
      İnternet üzerinden ödeme yaparken tüm kişisel ve finansal bilgileriniz şifrelenerek başkaları tarafından müdahale edilmeye elverişli olmaksızın sadece amaçladığınız işlemi yapmak üzere transfer edilir. Ayrıca Funclub'da kredi kartı numaranız sistemimize kaydedilmez. Kullanım esnasındaki tüm bilgi alışverişi standart şifreleme yöntemleri ile gerçekleştirilir.
    • Kredi kartım onay vermiyor, bu neden kaynaklanabilir?
      Kredi kartınızın onay vermemesi limitinizin yetersiz olmasından, kredi kartı bilgilerinizi hatalı girmiş olmanızdan veya kartınızın internette işlem yapmaya kapalı olmasından kaynaklanabilir. Böyle bir durumda bankanızla irtibata geçmenizi rica ederiz.
    • Funclub Mağazadan ne gibi ürünler satın alabilirim?
      Hayranı olduğunuz sanatçıların özel tasarım lisanslı ürünleri ve çok daha fazlası Funclub üyelerine özel olarak Funclub Mağazasında satışa sunulmaktadır.
    • Funclub Mağazasından aldığım ürünü ne şekilde iade edebilirim?
      Sitemize giriş yapıp Hesabım menüsünde bulacağınız 'Ürün Siparişlerim' bölümünden iade işleminizi başlatabilirsiniz. Cayma hakkının kullanılması için cayma hakkı sürenizin dolmamış ve aldığınız ürünün kullanılmamış olması gerekmektedir.
    • Funclub Puanlarımı alışveriş yapmak için kullanabilir miyim?
      Evet, kazandığınız puanlarınızı sitemizde alışveriş yapmak için kullanabilirsiniz.
    • Funclub Puanlarımı ne zaman kullanabilirim?
      Funclub'dan satın aldığınız etkinlik bileti veya ürün için puan kazanımı varsa bu puanlar gün sonunda hesabınıza yüklenir ve kazandığınız puanları bir sonraki günden itibaren kullanabilirsiniz.
    • Funclub Puanlarım ne kadar süre için geçerlidir?
      Kazandığınız Funclub Puanlarınızın geçerlilik süresi 1 yıldır. Puanlarınızın son kullanma tarihini sitemizin Hesabım sayfasındaki 'Puanlarım' bölümünden kontrol edebilirsiniz.
    • Funclub puanlarımın TL karşılığı nedir?
      Funclub'da kazandığınız her puan 0,01 TL değerindedir.
  •   Özel Hizmetler ve Site Kullanımı
    • Hayran Yıldızı nasıl kazanılır?
      Hayranı olduğunuz sanatçının hayran kulübüne katılarak, hayran duvarına mesaj yazarak, videolarını izleyip haberlerini okuyarak, ürünlerini değerlendirerek ve Funclub sayfasını, etkinliklerini, ürünlerini ve haberlerini Facebook'ta beğenip arkadaşlarınızla paylaşarak Hayran Yıldızları toplayabilir ve Ayın Hayranı olarak sürpizler kazanabilirsiniz.
    • Hayran duvarına mesaj yazarken neye dikkat etmeliyim?
      Hayranı olduğunuz sanatçının duvarına mesaj yazarken argo kelime ve küfür içeren, genel davranış kurallarına aykırı mesajlar yazmak yasaktır. Sitemizin kullanım şartlarını ihlal eden davranışlarda bulunan üyeler uyarılır ve üyelikleri gerekli görüldüğü durumlarda - yasal takip hakkı saklı kalmak kaydıyla - iptal edilir. Funclub, üyelerin hayran duvarlarına yazdığı mesajlardan sorumlu değildir.
    • Sınırsız sayıda Hayran Yıldızı kazanabilir miyim?
      Hayır, Hayran Yıldızı kazanabildiğiniz aktivitelerin günlük maksimum yıldız kazanma sınırları vardır. Örneğin hayranı olduğunuz her sanatçının Hayran Duvarına mesaj yazarak günde her sanatçı/hayran kulübü için en fazla 1 yıldız kazanabilirsiniz.
    • Hayran Yıldızlarım ne kadar süre için geçerlidir?
      Kazandığınız Hayran Yıldızları 1 ay geçerlidir. Her üyenin, her bir sanatçı/hayran kulübü için kazandığı Hayran Yıldızları ay sonunda sıfırlanır ve en fazla yıldız toplayan Ayın Hayranı belirlenir. Bir ay içinde kazandığınız Hayran Yıldızın % 10'u Funclub Yıldızına dönüşür ve Funclub hesabınızda birikmeye devam eder.
    • Hayran Yıldızı ve Funclub Yıldızının arasındaki fark nedir?
      Hayran Yıldızlarınızı, ay bazında her bir sanatçının hayran kulübü için ayrı ayrı kazanırsınız ve bu Hayran Yıldızlarınız ay sonunda, o ayın hayranının belirlenmesiyle birlikte sıfırlanır ve sonraki ay, hayran kulübündeki aktiviteniz doğrultusunda yeniden birikmeye başlar. Funclub Yıldızlarınız ise Funclub'a olduğunuz sürece tüm hayran kulüpleri aktiviteniz bazında topladığınız toplam yıldız sayınızın % 10'undan oluşur ve ay ya da yıl sonunda sıfırlanmaz.
    • Funclub üyeliğimi dondurduğumda bakiyem iade edilir mi?
      Funclub üyelikleri dondurulduğunda üyeler hesapta bulunan bakiyeden feragat etmiş olacaklarını ve söz konusu bakiyenin iade edilmeyeceğini kabul ettiklerini beyan ve taahhüt eder.
    • Üyeliğimi dondurduğumda mevcut puanlarım ve Funclub Yıldızlarım paraya dönüştürülebilir ve bana iade edilir mi?
      Kazandığınız puanlarınız ve Funclub Yıldızlarınız paraya dönüştürülemez. Bu nedenden dolayı Funclub üyeliğinizi dondurduğunuzda herhangi ödeme veya para iadesinin yapılması mümkün değildir.
    • Funclub hesabımı dondurdum, ancak tekrar üye olmak istiyorum. Ne yapmalıyım?
      Kayıtlı e-posta adresiniz ve parolanızla hesabınıza giriş yaparak Funclub üyeliğinizi tekrar aktif hale getirebilirsiniz.
    • Funclub etkinliğine bilet aldım. Etkinlik alanına nasıl giriş yapabilirim?
      Funclub etkinliğine bilet aldığınızda etkinlik alanına giriş yapabilmek için Funclub Live iOS ya da Android mobil uygulamamızı yüklemiş olmanız ya da Funclub Kart sahibi olmanız gerekmektedir. Funclub etkinliklerine PDF bilet ya da işlem özetini gösteren çıktı ile giriş yapmak mümkün değildir.
    • Funclub Kartımı kullanmadan önce aktive etmem gerekiyor mu?
      Güvenlik nedeniyle Funclub Kartınızı kullanmadan önce sitemizden aktive etmeniz gerekmektedir. Bunun için Hesabım menüsünde bulacağınız 'Kart Aktivasyon' linkini tıklayıp kart numaranızı ve parolanızı ilgili alana girerek kartınızı aktif hale getirmenizi rica ederiz. Kart aktivasyon için gerekli kart numaranız, kartınızın gönderildiği mektupta bulunmaktadır.
    • Funclub etkinliğine bilet aldım, ancak Funclub Kartım henüz gelmedi. Ne yapmalıyım?
      Funclub etkinliklerinden birine bilet alıp Funclub Kartınızın etkinlik tarihine kadar tarafınıza ulaşmaması durumunda iOS ya da Android işletim sistemli bir akıllı cep telefonuna sahipseniz Funclub Live mobil uygulamamızı indirebilirsiniz. iOS ya da Android işletim sistemli bir telefonunuz yoksa bilet satın alımı sonrası tarafınıza gönderilen e-posta bilgilendirmesinin çıktısı ile etkinlik alanına gelmenizi, söz konusu e-postaya ulaşamıyor olmanız durumunda ise Funclub iletişim bölümünden, destek@funclub.com.tr adresinden veya 0850 222 54 83 (0850 222 LIVE) numaralı telefondan bizimle irtibata geçmenizi rica ederiz.
    • Funclub Kartım kaybolduğunda veya çalındığında ne yapmalıyım?
      Funclub Kartınızın kaybolması veya çalınması durumunda en kısa zamanda 0850 222 54 83 (0850 222 LIVE) numaralı telefondan kayıp/çalıntı bildiriminizi yapmanızı rica ederiz.
    • Müşteri hizmetlerine hangi saatlerde ulaşabilirim?
      Müşteri hizmetleri yetkililerimiz size her gün saat 09.00 ile 23.00 arası hizmet vermektedirler.
    • Müşteri hizmetlerine ne şekilde ulaşabilirim?
      Teknik problemler veya hizmetlerimizle ilgili sorularınız için sitemizin iletişim bölümünden veya destek@funclub.com.tr adresinden bizimle irtibata geçebilirsiniz.